La rata esquirolera, o liró gris, és un animal petit i discret propi de les boscúries caducifòlies septentrionals. Descobrirem el seu hàbitat i, qui sap, potser els podrem veure!
29/09/2018
9 h
Desplaçament en vehicles particulars fins al Vaivé de la Casa Vella (8 km). Recorregut breu per la carena del Montnegre Sant Iscle de Vallalta
En aquest tros de muntanya trobem racons emblemàtics del Parc que ens descobriran els seus secrets sorprenents d’història, llegendes i natura. Una passejada suau però plena de descobertes.
23/09/2018
10 h
desplaçament en vehicles particulars fins fins al Pla d’en Duran (3 km). Pedra Gentil Vallgorguina
Recital poètic a càrrec d’Eduard Carmona i Carles Morell. Acompanyament musical de Santi Careta (guitarra).
23/09/2018
12 h
Font de Pradelló. AP-7, sortida 11 (Sant Celoni). Aneu en direcció a Sant Celoni per la carretera C-35. A la rotonda, dirigiu-vos cap a Olzinelles per la carretera BV-5112, fins arribar a la font de Pradelló, a la finca Ca l’Agustí Olzinelles, Sant Celoni
La vinya ha estat cabdal per a la cultura i la comprensió del paisatge mediterrani durant mil·lennis. Vinya, suro i castanyers van anar de la mà en temps d’exportació a les Amèriques. Passejada guiada pels voltants d'Arenys de Munt.
16/09/2018
10 h
La Central – Can Sala de Dalt – Serra d’en Sala – Can Pau Bernadó – La Central Arenys de Munt
Ruta teatralitzada inclusiva, de poc menys d'un quilòmetre i mig, que transita per part de l'itinerari La plana del Corredor. Aquest itinerari no està adaptat, però per la configuració amable del terreny és fàcilment transitable.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad