- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades

Una passejada descobrint la vida que omple els boscos del Montseny a la vora de Viladrau que us ajudarà a entendre la gran diversitat que s’hi pot trobar.
17406 Viladrau
- Montseny
Mostrando el intervalo 1 - 15 de 39 resultados.

Una passejada descobrint la vida que omple els boscos del Montseny a la vora de Viladrau que us ajudarà a entendre la gran diversitat que s’hi pot trobar.

Cercarem afavorir d’una manera senzilla i agradable la relació de les persones amb el medi natural, per tal d’optimitzar el benestar físic i mental.

Passejada pels exteriors de tres masies ubicades al terme del Brull (la Castanyera, la Morera i el mas Font de Faig), on podrem conèixer la seva història i la seva actualitat.

La Fira Ecovita és una trobada territorial que posa en valor projectes, productors i entitats compromeses amb la sostenibilitat, l’agroecologia i l’economia social.

Presentació del llibre Dones del Montseny. Tresors de la memòria, un recull de la saviesa de les dones grans del Montseny, amb les seves autores, Helena Masnou i Carme Clopés.

Vine a descobrir els entorns de Montseny amb en Joan.

Des del Centre de Documentació del Montseny -secció ciències naturals- celebrem el Dia Internacional dels Boscos, amb una passejada pels boscos del Montseny el diumenge 22 de març.

Itinerari per descobrir algunes de les fonts properes més emblemàtiques de Viladrau. També gaudirem d’un tast de diferents aigües.

Descobrirem el territori des d’una mirada respectuosa i conscient en aquest recorregut per la riera i el nucli d’Arbúcies, amb visites a elements del patrimoni hidràulic, cultural i natural.


Proposta familiar per explorar el bosc de ribera a Arbúcies coincidint amb el Dia Internacional dels Boscos.

Aquest curs de cap de setmana està pensat per iniciar-se en l’observació dels ocells i en què no cal tenir coneixements previs sobre ornitologia.

En motiu de l'efemèride ambiental del Dia Internacional dels boscos podreu realitzar un seguit d'activitats al Museu Etnològic del Montseny.

Exposició que reflexiona sobre les interaccions entre el canvi climàtic, els ecosistemes d’aigua dolça i l’ecofeminisme.
Aquesta mostra presenta els resultats del recull sistemàtic de la presència de totes les plantes observades al Montseny. Exposició produïda per Josep M. Panareda, geògraf.
Mostrando el intervalo 1 - 15 de 39 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad