- Expos. temporals

Exposició sobre el patrimoni megalític del Montseny, Montnegre-Corredor i Serralada Litoral, amb fotografies, audiovisuals i reproduccions a escala real.
C/ Església, 3
Sant Pere de Vilamajor
- Montseny
- Litoral
- Montnegre-Corredor
Mostrando el intervalo 31 - 38 de 38 resultados.

Exposició sobre el patrimoni megalític del Montseny, Montnegre-Corredor i Serralada Litoral, amb fotografies, audiovisuals i reproduccions a escala real.

Taller de descoberta de les característiques del tritó de Montseny a través de la realització d'un tritó de guix.

Realització d'un taller per construir de manera senzilla menjadores per a ocells. El taller té una durada d'uns 25 minuts.

Vine a provar les nostres bicicletes i veuràs com et desenvolupes en un circuit senzill amb girs, obstacles i slalom, entre d'altres.
Vols saber com descobrir què ha menjat un depredador a partir d’una egagròpila? O com és una cova per dins i quins animals hi viuen? T’hi esperem ben encuriosit i preparat per investigar!
T'agraden les bestioles? Contempla-les i descobreix alguns dels secrets de la seva vida en aquesta activitat amb invertebrats vius.
Vine al Museu amb la família i explora l’exposició permanent «Tu investigues!» de manera diferent i interactiva.
Mostra del labirintodont del Montseny, també conegut com a capitosaure, integrat en possibles escenaris de l'ambient on van viure al Pla de la Calma fa uns 240 milions d'anys.
Mostrando el intervalo 31 - 38 de 38 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad