La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.
29/03/2026
11 h
Conjunt monumental d’Olèrdola (Aula Taller) Rambla Castell d'Olèrdola Olèrdola
Què farà un pobre viatger perdut en una antiga ciutat desconeguda sense mapa? A través d’un enginyós joc de pistes l’ajudarem a trobar-lo. Us hi esperem!
07/03/2026
11 h
Conjunt Monumental d’Olèrdola Rambla Castell d'Olèrdola, 0 Olèrdola
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad