- Passejades guiades
- Itineraris guiats
Passejada guiada pel sector oriental del terme de Sant Vicenç de Castellet per gaudir del seu patrimoni natural, cultural i històric.
Sant Vicenç de Castellet
- Sant Llorenç-Obac
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 10 de 30 resultados.
Passejada guiada pel sector oriental del terme de Sant Vicenç de Castellet per gaudir del seu patrimoni natural, cultural i històric.

Itinerari fins les entranyes de la cova Negra, d’uns 25 metres de llargada. Després d’una gatera d’uns 5 metres, gaudirem de la bellesa de les formacions calcàries de la sala principal.

La visita aprofita quatre estructures del món rural, per parlar de la vida a pagès al llarg dels temps i alhora reflexionar sobre la seva importància en ple segle XXI.

Taller en què us introduireu en el món de l’escalada en roca. Aprendreu a distingir el material i alguns nusos bàsics, i practicareu amb el posicionament del cos mentre pugeu diverses vies d’escalada en roca natural.

En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua (resclosa, rec, bomba de Saladic, fonts) i parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.

Visita guiada a una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç. L'objectiu del recorregut és conèixer els treballs arqueològics en curs i aproximar-se al context geològic i natural de la cova.

Visita guiada pel castell de Vacarisses que data d'entre els segles XII i XIII. Un edifici a través del qual es pot explicar la història del poble de Vacarisses.

Ruta inclusiva teatralitzada al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac. Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.

Seguint unes proves pel bosc, arribarem al cau dels tions, on cada tió tindrà el nom de la seva família, per portar-lo a casa i cuidar-lo bé fins al dia més esperat. Podeu fer-nos arribar els vostres tions o reservar-ne a un de nou (20 €).

Voleu introduir els nens en la màgia del tió? El cercarem en un recorregut pel bosc, durant el qual en coneixerem l’origen, en seguirem els rastres, veurem què mengen i les pistes que deixen. Els nens faran un petit tionet per endur-se.
Mostrando el intervalo 1 - 10 de 30 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad