- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Els ocells necessiten llocs idonis per poder fer el seu niu: protegits del fred i de la calor, tranquils i amb menjar a prop.
- Litoral
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 11 - 20 de 44 resultados.

Els ocells necessiten llocs idonis per poder fer el seu niu: protegits del fred i de la calor, tranquils i amb menjar a prop.

La biblioteca, porta al Parc: Cinc Sénies. Passejada de descoberta del Parc del Montnegre i el Corredor. A càrrec de l’Escola de Natura del Corredor. Per a tots els públics.

Recorregut a l’entorn de Vallgorguina a la recerca de plantes amb aplicacions diverses. Descobrirem els remeis de les sàvies de la muntanya.

Us proposem descobrir el Parc de la mà d’alguna de les entitats del territori que se’l coneixen abastament.

Passejada circular per boscos, prats i matollars, per conèixer alguns dels ocells nidificants en els diferents ambients del Parc. La biologia, l’ecologia i la identificació, tant morfològica com pels seus cants, seran una part important de la sortida.

Farem una passejada pels vorals dels sis avets i el barri de les Paitides per conèixer d’on ve el nom de les dones d’aigua i els poemes de Jaume Bofill i Mates, Guerau de Liost, quan escriu sobre el Montseny com la muntanya d’ametistes.

Passejada guiada en què veurem formacions geològiques d’origen fluvial, com ara les terrasses o els talussos de material sedimentari tou, erosionats per l’acció de l’aigua.

Els romans formen part de la història de la serralada Litoral i encara en podem trobar alguns senyals. Coneixerem el seu pas per aquestes terres de la mà d’un habitant d’aleshores, que ens proposarà proves per entendre el seu dia a dia.

La carena del Montnegre és una petita illa de vegetació caducifòlia, amb espècies amants de la humitat i la frescor. Identificarem aquests arbres de la boira.

Passejada guiada en què veurem formacions geològiques d’origen fluvial, com ara les terrasses o els talussos de material sedimentari tou, erosionats per l’acció de l’aigua.
Mostrando el intervalo 11 - 20 de 44 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad