- Cursos i tallers

Taller familiar de guarniments per a les festes nadalenques amb material reciclat.
Ctra. de l'Esglesia, 92
Barcelona
- Collserola
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 19 - 36 de 53 resultados.

Taller familiar de guarniments per a les festes nadalenques amb material reciclat.

Caminada guiada per l'antic camí que unia el poble de Montseny amb Montseny d'Amunt.

Si voleu conèixer i identificar els bolets, no us perdeu aquest itinerari que recorre boscos d'alzina i roure, pinedes i on podreu observar belles panoràmiques de les comarques del Vallès, Maresme i Barcelonès.

Després de les exposicions de Josep Guiolà i Esteve Garriga, Abstract pren el relleu en aquesta sisena edició del Foto-Montseny
Recorregut urbà que apropa als visitants a les mostres més destacades del Modernisme a la Garriga
Recorregut guiat per l'interior del refugi


Taller sobre petits animals per a tots els públics. Us hi atreviu ?


Veure totes les activitats....
Visita guiada per les instal·lacions de l'aeròdrom militar i entrada al Refugi anti-bombes de Can Sorgues.

Vine amb nosaltres a la Fira de l'Avet d'Espinelves. Estalvia't les cues. Una passejada hivernal per camins i corriols, des de Viladrau fins a Espinelves ...
Activitat que recorre els espais modernistes més significatius de La Garriga.
El poble de Sant Julià de Vilatorta és un museu a l'aire lliure d'arquitectura modernista i noucentista. La Ruta s'atura davant d'un gran nombre d'edificis.

Can Rogent – Serra Polseruda – Can Rogent
Recorregut: 4 km Desnivell: 200 m Durada: 3 h

Itinerari fins les entranyes de la cova Negra, d'uns 25 metres de llargada. Després d'una gatera d'uns 5 metres, gaudirem de la bellesa de les formacions calcàries de la sala principal.

Visita guiada per descobrir com es vivia a la muntanya en moments de guerra a l'alta edat mitjana i com era la relació dels habitants amb el senyor del castell.

Un recorregut pel costat de la riera de Santa Creu i per la carena de Puig Gil per conèixer la geologia d'aquest territori i entendre com era fa quaranta milions d'anys enrera. La sortida requereix una certa preparació dels participants per anar per la muntanya.
Mostrando el intervalo 19 - 36 de 53 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad