- Astronomia
- Visites guiades
Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau).
Olivella
- Garraf
Mostrando el intervalo 1 - 12 de 90 resultados.
Taller d'iniciació a la fotografia de la natura amb mòbil o càmera. Adreçat a joves, adults i famílies.
Visita guiada pel castell de Vacarisses, el qual data d'entre els segles XII i XIII. Hi trobarem molts elements que ens recorden el seu ús passat de masia de nobles i producció vinícola.
Sortida al mas El Clot de la Mora, al Pla de la Calma, per explorar la tècnica de l'estampat amb "petjades de bosc" amb flors i fulles del nostre entorn i del jardí tintori.
Xerrada/taller sobre abelles, vespes i altres himenòpters... i construcció d'un hotel d'insectes a càrrec de Txema Magro, referent d’apicultura i Projecte Can Parcala.
"Totes les ones de la mar. Gemma Humet canta els clàssics". Espectacle musical i poètic per celebrar els 20 anys d'Espais Escrits.
Recorrerem els boscos del Parc del Castell de Montesquiu en cerca d’orquídies silvestres per conèixer en quins hàbitats les podem trobar i aprendre a identificar-les.
Presentarem el llibre "Cant de riera" i anirem plegats fins al Mogent. A càrrec de Carme Clopés, biòloga, guia i educadora ambiental al Parc Natural del Montseny.
Mostrando el intervalo 1 - 12 de 90 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad