- Conferències
Conferència a càrrec de Javier López Cachero (SERP-UB) i Ramon Coll Monteagudo (Museu de Premià de Mar).
Carrer de Sant Antoni, 13
Sabadell
- Sant Llorenç-Obac
- Xarxa de Parcs Naturals
Mostrando el intervalo 73 - 90 de 127 resultados.
Conferència a càrrec de Javier López Cachero (SERP-UB) i Ramon Coll Monteagudo (Museu de Premià de Mar).
Exposició temporal en motiu de la Setmana Europea de Prevenció de Residus.
Itinerari des del petit i encisador poble d’Olivella fins al castell Vell d’Olivella. La panoràmica des del nou mirador, permet albirar la riquesa paisatgística i natural del Parc del Garraf.
Ruta de natura amb els menuts de la casa en què ens farem una llibreta de camp per anotar tot allò que anem descobrint. Buscarem fruits, fulles i rastres dels animals que hi viuen.
Les fonts i les surgències d’aigua són nombroses a Vacarisses. En aquest itinerari descobrirem quines són les més importants i en coneixerem la seva formació.
El bosc i el ramat a La Sala - L’Esquellot del Montseny. Coneixerem històries dels bandolers del Barroc i de la pastora en l’actualitat, que ens oferirà un tast del formatge de les seves ovelles.
Com canvia el bosc al llarg de l’any? Els colors de les fulles ens indiquen que hi ha canvis en els arbres, però, canvien també els animals? Anirem de mirador en mirador per descobrir-ho.
Sortida en què coneixerem com funcionava una colònia industrial, com vivien els seus treballadors i quina és la història i el lligam d’aquesta colònia amb el poble de Montesquiu.
Passejarem pels ecosistemes del vessant sud del Parc i estudiarem l’evolució dels paisatges agrícoles als boscos i matollars actuals.
En aquesta sortida analitzarem l’estat de salut de la Tordera, mitjançant la recerca i la identificació d’organismes bioindicadors.
Matinal tardoral a Viladrau per descobrir un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.
Circuit al voltant del Punt d'acollida per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil.
Us convidem a participar d'aquest taller de xarops i remeis naturals per afrontar l'hivern, a càrrec de la Nona Arola.
Realització d'un taller per construir de manera senzilla menjadores per a ocells. El taller té una durada d'uns 25 minuts.
Us aproparem a la vida quotidiana d'una de les ciutats medievals més importants de l'alta edat mitjana a Catalunya, mitjançant les últimes excavacions arqueològiques realitzades.
Observarem, passejarem, fotografiarem, dibuixarem i collirem allò que capti la nostra atenció per la construcció d'una intervenció de Land Art.
Sortida de camp en què explicarem la biologia i el reconeixement dels bolets i aprendrem els aspectes més importants que ha de conèixer un bon boletaire acompanyats per Jordi Baucells, biòleg i naturalista.
Mostrando el intervalo 73 - 90 de 127 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad