- Passejades guiades
- Visites guiades

És un itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe.
Ctra. de Sant Celoni a Viladrau, km 21
Santa Fe del Montseny
- Montseny
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 91 - 103 de 103 resultados.

És un itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe.

Us proposem un itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe. La participació és gratuïta i pensada per a tothom; grans, petits, amb dificultats de mobilitat o amb alguna discapacitat sensorial, intel·lectual o física.
Exposició oberta els diumenges de 09.30 fins a 14.30h
Curs d'iniciació a la identificació d' ocells
Dissabte 19 de març, 2, 9 i 16 d'abril
Curs impartit per Abel Julien, ornitòleg de L'Institut Català d'Ornitologia

El parc organitza el 3r concurs de fotografia digital amb el tema el Parc de la Serralada de Marina. Hi ha temps fins al 31 de maig.
Recull de 100 imatges capturades pel fotògraf Martí Plana que mostren l'Arbúcies dels anys 1970 i 1980

Vine a conèixer la teva muntanya de la mà de les fotografies del vilamajorenc Ricard Mateo!
La inauguració de l'exposició serà el proper dissabte 20 de febrer

Mostra que ens permet conèixer 15 fonts de Collserola, com són i com arriba-hi. Autors: Ajuntament de Sant Just Desvern- Fes Font Fent Fonting.
Coneixereu com era un molí fa 50 anys, quan va fer la darrera mòlta.
Una passejada guiada per conèixer els elements arquitectònics i patrimonials del poble de Mura i com ha estat el creixement del nucli urbà.
Exposició que recull diversos croquis que va dibuixar Verdaguer mentre recorria...
Descobreix Jacint Verdaguer, passeja per Folgueroles i dinar al restaurant Ca l'Arumí. Visita El Màgic món del tren de Santa Eugènia de Berga, una col·lecció que ens permet viatjar a l'època del poeta.
Introducció al visitant en el coneixement dels valors naturals, patrimonials, culturals...
Mostrando el intervalo 91 - 103 de 103 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad