- Passejades guiades
- Itineraris guiats
- Cursos i tallers

Ens afegirem al grup Pedra Seca Granera per veure com reconstrueixen barraques de vinya fetes amb la tècnica de pedra seca.
Granera
- Sant Llorenç-Obac
Mostrando el intervalo 31 - 34 de 34 resultados.

Ens afegirem al grup Pedra Seca Granera per veure com reconstrueixen barraques de vinya fetes amb la tècnica de pedra seca.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior.

El poeta i pensador JMa Uyà i l’artista pintor Francesc Bordas van mantenir una llarga amistat. En aquesta exposició conjunta es reuneixen elements de les seves obres.

Cos mineral és un diàleg entre el cos, la natura i els elements. Un viatge sensitiu cap a l'essència, l’origen, on la pedra i el mineral en són els màxims exponents.
Mostrando el intervalo 31 - 34 de 34 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad