Educació ambiental

Navegació

Foix

Centre de Documentació del Parc del Foix

El Consorci de Parc del Foix i l'Ajuntament de Santa Margarida i el Monjos van signar, l'any 2005, un conveni de col·laboració per a la creació del centre de documentació del parc, que s'ha ubicat a la Biblioteca Municipal de Santa Margarida i el Monjos. Actualment, es treballa en el procés de recollida de documentació i en la seva informatització. Una vegada aquesta hagi estat processada documentalment, els registres passaran a formar part del catàleg col·lectiu, cosa que permetrà la consulta d'aquest fons des d'Internet.
[catàleg col·lectiu]

El centre de documentació i la Biblioteca Municipal tenen el mateix horari. Per a més informació consulteu l'enllaç.

Horari : Consulteu l'horari a la web
Adreça postal: