Avisos i alertes
En aquesta secció trobareu avisos i alertes d'interès per a l'usuari.
En aquesta secció trobareu avisos i alertes d'interès per a l'usuari.
Des de l’1 de desembre de 2022 la normativa vigent estableix l’obligatorietat, en determinats espais naturals com el Parc de la Serralada Litoral, de què les societats de caçadors comuniquin les batudes de senglar al Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de forma prèvia al seu inici, sense que s’estableixi un termini mínim per fer-ho (https://dogc.gencat.cat/ca/document-del-dogc/?documentId=937625).
Aquest departament dona trasllat al Consorci del Parc de la Serralada Litoral de les batudes previstes en el seu àmbit.
En aquest apartat podeu consultar la informació rebuda al Parc abans de les 15 h dels divendres laborables o de les vigílies de festius.
Cal que tingueu present que en alguns casos la planificació de la batuda no permet a les societats de caçadors informar amb l’antelació necessària per a què pugueu trobar la informació oportuna en aquest espai.
Per la vostra seguretat respecteu la senyalització de les zones de batuda i eviteu accedir-hi.
Matricula: B-10279
Titular del terreny: SOCIETAT CAÇADORS MONTORNÈS DEL VALLÈS
Municipi: Montornès del Vallès
Espècie: Senglar i Altres
Horari previst: 08:00
Nom del paratge: Bosc del Castell - Montornès. Veure el mapa aquí.
Batuda 2
Batuda 3
Batuda 4
Dades de la cacera:
Matricula: B-10004
Titular del terreny: SOCIETAT CAÇADORS "LA MARESME"
Municipi: Teià / Vilassar de Dalt / Premià de Dalt
Espècie: Senglar i Altres
Horari previst: 08:00
Batuda 1
Dades de la batuda:
Nou protocol per millorar la seguretat de les batudes de caçadors als parcs naturals
La Diputació de Barcelona ha acordat amb la Generalitat de Catalunya i la representació territorial a Barcelona de la Federació Catalana de Caça elaborar un protocol de bones pràctiques i millores de seguretat en el desenvolupament de les batudes del porc senglar dins els espais naturals gestionats per aquesta institució.
Més informació: L'Informatiu dels Parcs
25 de febrer de 2021
Avís de batuda de caça
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús: