Montseny

Centre d'Informació de la Rectoria del Brull

Situat a la solana de l'antiga rectoria del Brull, és un equipament rehabilitat per la Diputació de Barcelona arran d'un conveni signat el 1993 entre aquesta corporació, el Bisbat de Vic i l'Ajuntament del Brull, destinat a donar informació dels equipaments, serveis i rutes de descoberta del municipi i del massís en general. A la planta baixa s'ha habilitat una sala de reunions. S'hi poden adquirir publicacions i productes alimentaris fets artesanalment. El centre d'informació està gestionat per concessió administrativa.

Informació del parc, exposicions i activitats de caràcter cultural i relacionades amb el medi ambient i l'equipament, venda de publicacions i de productes artesanals i alimentaris.

Exposició permanent: Fortificació ibèrica de Montgrós

Horari : dissabtes, diumenges i festius de 9 a 15 h. De l’1 de juliol al 10 de setembre obert tots els dies de 9 a 15 h, excepte dimecres i dijous.
Adreça postal:
Rectoria del Brull