El programa anual Passejades guiades són sortides que s'adrecen a un públic general i familiar que permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals. Hi ha sortides d'observacions nocturnes, d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i sortides de descoberta del patrimoni construït i de la petjada de l'ésser humà en el territori.
Podeu descarregar-vos el PDF del programa complet o resumit, o consultar el calendari per data i parc que trobareu més avall.
(Properament es publicaran els programes de la resta de parcs).
Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare. Els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions.
21/10/2023
12 h
Centre d'Informació Can Casades Ctra. BV-5114 de Sant Celoni a Viladrau, km 21 Santa Fe de Montseny
En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua (resclosa, rec, bomba de Saladic, fonts) i parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.
21/10/2023
11 h
Punt d'Informació de Monistrol de Calders Plaça de la Pedrera s/n Monistrol de Calders
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy