El programa anual Passejades guiades són sortides que s'adrecen a un públic general i familiar que permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals. Hi ha sortides d'observacions nocturnes, d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i sortides de descoberta del patrimoni construït i de la petjada de l'ésser humà en el territori.
Pots descarregar-te el PDF del programa complet o resumit, o consultar el calendari per data i parc que trobaràs més avall.
Des del coll de Vidrà, anirem al santuari de Bellmunt pujant per la cara nord. Pel camí gaudirem dels diferents boscos que ens trobarem a cada pas fins a arribar dalt de la carena.
04/07/2021
7.15 h pels que no han fet mai marxa nòrdica i 7.45 h pels que ja n'han fet.
La Laia passa un cap de setmana a casa de l’àvia Remei, que coneix totes les plantes medicinals de la serralada Litoral. El cap de setmana es converteix en tota una aventura. Veniu i descobrireu els secrets remeiers del parc!
Una aventura per descobrir un personatge català de llegenda, seguint els camins i corriols per on ell va passar ara fa més de 400 anys: en Joan Sala i Ferrer conegut com en Serrallonga.
Itinerari guiat per una part del curs alt de la Tordera. L’aigua, sempre present al Montseny, ha originat fantàstiques històries i llegendes, transmeses durant generacions, que recordarem a la sortida.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy