Collserola
Observació de la migració de les aus rapinyaires
Del 06/09/2025 hasta el 05/10/2025
De 10 a 13 h
Acceso: gratuito
Público al que va dirigida la actividad: General
08196 Barcelona
Lugar de encuentro: .
Aproximació en cotxe, fins al Revolt de la paella, km 3,9 de la carretera de la Rabassada. Després, seguir a peu la pista aprox. 1,3 km.
A peu, des de Barcelona per darrere del velòdrom, agafar el GR-6 (Barcelona-Montserrat) i seguir les banderoles: portell de Valldaura – carretera de la Rabassada – Vista Rica.
Organizadores: Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola
932 803 552

Arxiu CPNSC
El turó de la Magarola tornarà a ser escenari de la migració d’ocells rapinyaires en el seu camí cap a terres africanes, on van a passar l’hivern. Podreu reconèixer àguiles, falcons, arpelles i moltes altres aus per les seves siluetes i vols característics, amb l’ajuda d’ornitòlegs i materials d’identificació.
L’accés fins a dalt del turó és a peu. Cal que porteu prismàtics.
ATENCIÓ: La realització de les activitats estarà subjecta a les restriccions per activació de plans d’emergència en situacions de risc d’incendi, ventades, aiguats o altres.
