caes

Garraf

El cel de primavera amb Júpiter i Venus

Astronomia

13/06/2026

de 21:30 h a 23:30 h.

Acceso: de pago - Adults 22 euros; Infants fins a 12 anys 16 euros.

Público al que va dirigida la actividad: General

Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau)

Olivella

Organizadores: Fora d'Òrbita

651426872

garraf@planetari.cat 

OAG

OAG

Descripció:
L’activitat, de dues hores de durada, es divideix en tres parts:
- Sessió de Planetari: Dins del Planetari es fa de nit, notem el moviment aparent del cel que ens ajuda a orientar-nos, identifiquem estrelles brillants, coneixem constel·lacions, reconeixem planetes… Sense adonar-nos ens passarà tota una nit. Acabarem amb una simulació de l’eclipsi de Sol del proper 12 d’agost.
- Observació del cel a ull nu: Aprendrem a orientar-nos i a utilitzar una carta celeste. Amb l’ajuda d’un punter làser aprendrem a localitzar les estrelles i les constel·lacions visibles actualment en el cel.
- Observació amb telescopi: El planeta Venus i el planeta Júpiter amb els seus satèl·lits.
Requisitos actividad:

Les activitats programades són en català.
Les reserves s'han de fer a través de la web https://www.planetari.cat/13-de-juny-de-2026-cel-de-primavera-amb-jupiter-i-venus/
A l’hora de fer la reserva formal es demana el compromís d’assistència per part dels visitants. En el cas d’haver de notificar anul·lacions o modificacions, cal comunicar-ho tan aviat com sigui possible.
La sessió es confirmarà o s’anul·larà la setmana anterior depenent de que s’hagi assolit el nombre mínim de participants.
Si el dia anterior es preveu mal temps, s’anul·larà l’activitat (estigueu pendents del correu!).

Más información: https://www.planetari.cat/13-de-juny-de-2026-cel-de-primavera-amb-jupiter-i-venus/
compartir

Buscador de actividades





butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales