Selector de idioma

de gen.

Exposició itinerant - L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

fins al 31/12/2021

Horari d'inici: oberta tot l'any

Horari complet:
Consulteu les itineràncies

Lloc: Diversos municipis de l'Espai Natural de les Guilleries-Sassona

Vilanova de Sau, Tavèronels, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals - Diputació de Barcelona.

Telèfon: 938 847 888

A/e: en.guilleries@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

L'exposició, recentment editada, incorpora diversos materials per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb elements interactius senzills i efectius. De la mà del personatge de la fadrineta de Sau, la mostra apropa als visitants els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc.

També pretén sensibilitzar la població local i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promou les activitats respectuoses amb el medi.

Itineràncies de l'exposició

De l'11 de novembre de 2019 fins al gener 2020, Folgueroles

Del 6 d'agost de 2020 al 30 de setembre de 2020, Sant Hilari de Sacalm

Requisits activitat:

L'exposició és itinerant per diversos llocs; consulteu el calendari d'agenda per veure les itineràncies.

Categories: general, Expos. permanents, Act. de tot l'any, Guilleries-Savassona,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.