caes

Guilleries-Savassona

En família amb els cinc sentits

Diversos | Itineraris guiats | Educació ambiental

15/11/2025

De 10 a 12.30 h

Acceso: gratuito

Público al que va dirigida la actividad: Familiar/infantil

Tavèrnoles

08519 Tavèrnoles

Lugar de encuentro: Aparcament de Sant Feliuet de Savassona, Tavèrnoles

Organizadores: Consorci de l'Espai Natural Guilleries-Savassona

618 536 361

queralt.pinyol@gmail.com 

Queralt Pinyol

Queralt Pinyol

Descripció:

Una invitació a aturar-nos, deixar els mòbils i connectar amb allò essencial: estar junts, mirar-nos, escoltar-nos i jugar. A través de dinàmiques senzilles i simbòliques, caminarem sense pressa, activant els sentits i compartint un matí de qualitat, en família, a través de la natura.

Aquesta activitat forma part d'un cicle de salut i natura que té lloc al novembre a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona. En aquest cicle, s'han programat quatre experiències guiades per persones expertes en aquests àmbits que posen en valor el poder transformador de la natura per millorar el nostre benestar físic, emocional i social.

En aquest cas, l'activitat s'adreça a famílies amb infants a partir de 4 anys. Adaptable segons l’edat dels nens i nenes. Es requereix inscripció prèvia.


compartir

Cercador d'activitats




butlletí gaudim

Suscríbete
a nuestros boletines

Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo

butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales