Marina Voluntariat | Educació ambiental | Cursos i tallers | Diversos

Tiana

Organizadores: Ajuntament de Tiana

A/e: mediambientiana@gmail.com

Público al que va dirigida la actividad: General

Acceso: gratuito

Descripció:

Des de l’any 1994, la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Tiana organitza l’activitat de la Plantada Popular.
La Plantada Popular és una activitat de caràcter familiar que té com a grans objectius la reforestació de petits espais acotats i també la sensibilització i educació ambiental.
Aquest any es celebrarà el diumenge 17 de març al Parc de les Olors de Tiana (Pins situats a la Ronda Ernest Lluch) donant continuïtat al nou format creat ara ja fa dos anys on es pretén posar en valor la zona de la pineda de la Ronda Ernest Lluch, convertint-la en un espai on les plantes aromàtiques i autòctones de la zona mediterrània siguin les protagonistes.
Com cada any durant la jornada, a part de replantar les diferents illes de plantació amb les aromàtiques, també podrem gaudir d’un matí ple d’activitats, hi haurà un conjunt de tallers per a conèixer els usos de les espècies que es planten creació de caixes niu i decorar-les, practicarem la transferència d’imatges sobre pedres . Tot això ambientat amb música en directe.
Us hi esperem a tots i a totes, no hi podeu faltar!

Jornada organitzada des de l’Ajuntament de Tiana amb la col·laboració del Consell de Medi Ambient i Sostenibilitat, el Parc de la Serralada de Marina, l’ADF la Conreria, Grup d'Astronomia de Tiana, el Grup Ecologista de Montcada ACER, el Jardí Secret, Tiana cultiva les seves llavors, Econimbus, SOREA...

Requisitos actividad: Roba còmoda.

Más información: www.tiana.cat

Categorías: Voluntariat, Educació ambiental, Marina, Cursos i tallers, Diversos, general,