Selector de idioma

Capçalera agenda

Publicador de contenidos

Montnegre-Corredor Turisme sostenible | Educació ambiental | Passejades | Cursos i tallers
may

Sortida remeiera per a grans i petits a Vallgorguina

Detall cartell

Horario de inicio: 11 h

Horario completo:
d'11 a 14 h

Lugar: La Fàbrica
Ctra Nova, 116
Vallgorguina

Organizadores: Ajuntament de Vallgorguina

A/e: info@turismevallgorguina.com

Público al que va dirigida la actividad: Familiar/infantil

Acceso: gratuito

Descripció:

Us agradaria fer de remeiers per l’entorn de Vallgorguina? Veniu i descobriu, oloreu, toqueu i tasteu les herbes remeieres.

Realitzarem una excursió pels boscos de Vallgorguina per poder recollir els ingredients que l’entorn natural de Vallgorguina ens ofereix per poder fer remeis tradicionals per casa.
Vols endur-te el teu remei a casa? Doncs no esperis més i inscriu-t’hi , tenim places limitades!!

Requisitos actividad:

Cal fer inscripció prèvia escrivint un email a info@turismevallgorguina.com

Places limitades.

Más información: https://www.barcelona-discovery.com/ca/sortida-remeiera-per-grans-i-petits/

Categorías: Turisme sostenible, Educació ambiental, Passejades, Montnegre-Corredor, Cursos i tallers, general,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.