Selector de idioma

Organitzadors: Ajuntament de Vallgorguina

Telèfon: 629 591 218

A/e: info@turismevallgorguina.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 25€ (infants gratuït)

Descripció:

Us agradaria fer de remeiers?
De les mans de la biòloga i experta en fitoterapia Susanna Arjalaguer, farem una passejada on descobriràs plantes remeires i herbes per cuinar.
Reconeixerem i identificarem les herbes remeieres que ens trobarem pel camí; algunes de comestibles i altres que no. La Susanna ens explicarà com es recolecten, com s’assequen i com es guarden.
Farem un tastet de tisanes a la Natura per enfortir el sistema respiratori, on tranquil·lament conversarem sobre plantes, els seus usos i com son d’importants per nosaltres.

Més informació: https://www.barcelona-discovery.com/ca/tours/sortida-remeiera-per-vallgorguina-2/

Categories: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Passejades, Turisme sostenible,

Recursos.

InfoRelacionadaPortlet

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.