Selector de idioma

Remeis de sàvies. Plantes remeieres - Dia Europeu dels Parcs

Carme Buxalleu (ENC)

Horario de inicio: 10 h

Lugar: Recorregut curt a l’entorn de Vallgorguina a la recerca de plantes amb aplicacions diverses. El recorregut es determinarà segons la floració i l’abundància d’espècies

Vallgorguina

Lugar de encuentro: Ajuntament de Vallgorguina

Organizadores: Xarxa de Parcs Naturals

Teléfono: 934 727 670 / 937 955 405

A/e: p.montnegre@diba.cat  enc@pangea.org

Público al que va dirigida la actividad: General

Acceso: gratuito

Descripció:

Els nostres boscos estan plens de secrets: herbes medicinals, plantes comestibles i altres vegetals de propietats inesperades. La medicina tradicional hi ha confiat i han representat una font de recursos per als pobladors de la muntanya durant segles. Descobrirem els remeis de les sàvies de la muntanya.

Durada: 3 h.

Requisitos actividad:

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

Es recomana fer inscripció prèvia.

Categorías: flora, Montnegre-Corredor, Biodiversitat, Itineraris guiats, Dia Europeu dels Parcs, Passejades, Visites guiades, general,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.