Montnegre-Corredor Passejades guiades | Visites guiades | Itineraris guiats

Remeis de sàvies (plantes remeieres i aromàtiques) - PLACES EXHAURIDES -

Carme Buxalleu

Horario de inicio: 9.30 h

Lugar: Recorregut: Recorregut curt a l’entorn de Vilalba Sasserra a la recerca de plantes amb aplicacions diverses. El recorregut es determinarà segons la floració i l’abundància d’espècies.

Vilalba Sasserra

Lugar de encuentro: Ajuntament de Vilalba Sasserra

Organizadores: Xarxa de Parcs Naturals

Teléfono: 934 727 670 i 938 679 452

A/e: p.montnegre@diba.cat

Público al que va dirigida la actividad: General

Acceso: de pago

Precio: Adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals

Descripció:

ATENCIÓ: places exhaurides. Els nostres boscos estan plens de secrets gairebé oblidats: herbes medicinals, plantes comestibles i altres vegetals de propietats inesperades. La medicina tradicional hi ha confiat i han representat una important font de recursos per als pobladors de la muntanya durant segles i segles. Veniu amb nosaltres a descobrir els remeis de les sàvies de la muntanya!

Durada: 3 h

Requisitos actividad:

Les passejades guiades es poden fer amb reserva prèvia seguint les mesures de protecció anti Covid-19 i amb només el 50% d'aforament, en aquest cas, limitat a 10 persones. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb els organitzadors.

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

Categorías: general, Montnegre-Corredor, Passejades guiades, Visites guiades, Itineraris guiats,