Selector de idioma

may.

Vinyes de primavera a Trentapasses - Dia Europeu dels Parcs

Horario de inicio: 10 h

Lugar: Ajuntament de Vilalba Sasserra – Can Gol – Vinya d’en Gener – Sureda d’en Llobera – Ajuntament de Vilalba Sasserra

Vilalba Sasserra

Lugar de encuentro: Ajuntament de Vilalba Sasserra

Organizadores: Xarxa de Parcs Naturals

Teléfono: 934 727 670 / 938 679 452

A/e: p.montnegre@diba.cat

Público al que va dirigida la actividad: General

Acceso: gratuito

Descripció:

La vinya aporta vi, colors, diversitat, suor, cultura i estimació per la terra. Al tercer mil·lenni, mentre el bosc recupera els seus antics dominis, la vinya malda per sobreviure. Aquí, més que enlloc, passat, present i futur es donen la mà.

Durada: 3 h. Distància: 3 km. Desnivell: 80 m.

Requisitos actividad:

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

No cal inscripció prèvia.

Categorías: Visites guiades, Montnegre-Corredor, Itineraris guiats, Passejades, Dia Europeu dels Parcs, general,

InfoRelacionadaPortlet

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.