Montseny Trobades i aplecs

Organizadores: Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor

Teléfono: 938 450 008 / 938 610 418

A/e: mongia@vilamajor.cat

Público al que va dirigida la actividad: Excursionista/naturalista

Acceso: gratuito

Descripció:

Un any més, el veïnat més septentrional de Vilamajor celebra la festa de la seva patrona al voltant de l'esglesiola de Santa Susanna, l'onze d'agost.

El programa d'actes de l'aplec de Santa Susanna comença ben d'hora pujant a l'esglesiola des des pobles del voltant. La pujada no és guiada, la gent puja pel seu compte, amb grups d'amics, sols, a peu, en cotxe... I un cop a l'esplanada de l'esglesiola, la gent busca un bon lloc amb ombra per passar el dia.

A les 12 del migdia, repicarà la campana que es pujarà expressament per la festa, tot anunciant que comença l'única missa que se celebra cada any a l’esglesiola de Santa Susanna. En acabat, després de cantar els goigs, l'Ajuntament servirà un aperitiu popular (gratuït). El dinar és de Sant Andreu, en què cadascú es porta el seu. Bon aplec a tots!

10 h arribada a l'esplanada de l'esglesiola
12 h missa
13 h aperitiu popular

Recordeu que Santa Susanna es troba en ple Parc Natural i és estrictament prohibit fer foc.

Más información: http://www.vilamajor.cat/actualitat/noticies/el-proper-dissabte-11-dagost-se-celebrara-el-tradicional-aplec-a-lesglesiola-de-santa-susanna-de-vilamajor.html

Categorías: Montseny, Trobades i aplecs, general,

Recursos.