Montseny Fires i festes | Act. gastronòmiques

Organizadores: Ajuntament de Viladrau

Teléfono: (00 34) 938 848 004

A/e: ajuntament@viladrau.cat

Público al que va dirigida la actividad: General

Acceso: gratuito

Descripció:

De color pujat i brillant, dolça i fàcil de coure, la castanya de Viladrau està recuperant el prestigi que havia tingut fins a mitjan del segle XX, quan les castanyeres de Barcelona només volien torrar aquests fruits si procedien del cor del Montseny. La Fira de la Castanya posa en valor aquest producte que, durant uns anys, va ser oblidat.

La Fira de la Castanya de Viladrau s'ha convertit en una fira única situada en un entorn privilegiat, el Parc Natural del Montseny, Reserva de la Biosfera. Una fira on la gastronomia, l' oci i l'espectacle per a totes les edats omplen un poble i un paisatge amb la castanya, la tardor i Tots Sants com a protagonistes, on cultura, tradició i activitat comercial es donen la mà. Vine a gaudir d'un entorn privilegiat mentre descobreixes les qualitats de les castanyes a través de diferents activitats. Tast gastronòmic, itineraris guiats pels castanyers, testarral de foc i castanyes de Viladrau, crues i torrades, activitats lúdiques i culturals per a totes les edats, productes de la terra, exposicions, música, tallers, contes...i un munt d'activitats sorprenents!

Más información: http://www.viladrau.cat/ca/turisme/festes/fira-de-la-castanya

Categorías: Fires i festes, Montseny, Parc a taula, Act. gastronòmiques, general,