Selector de idioma

Organizadores: Ajuntament d'Olèrdola

Teléfono: 938 903 502 / 938 901 420 / 675 782 936

A/e: olerdola@olerdola.cat

Público al que va dirigida la actividad: Familiar/infantil

Acceso: gratuito

Descripció:Des del dissabte 8 de juny per la tarda i tot el diumenge 9, el Castell d'Olèrdola s'omple d'activitats diverses que agermanen els nuclis dispersos que formen en municipi d'Olèrdola en aquest magnífic espai. Acampada, menjars populars, jocs, actuacions i un llarg etcètera contribueixen a l'èxit d'aquest esdeveniment anual.

Requisitos actividad: Per algunes activitats cal inscripció prèvia. Més informació: 938 903 502

Más información: http://www.olerdola.cat/serveis-municipals/cultura-esports-joventut-i-gent-gran/cultura/la-trobada-dolerdola/programa-dactes

Categorías: Olèrdola, Festivals i espectacles, Fires i festes, general,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.