caes

Sant Llorenç-Obac

Els ocells de primavera a la Vall d'Horta

Passejades guiades | Itineraris guiats

25/04/2021

de 10 a 13 h

Acceso: de pago - adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, i majors de 65 anys, 2 euros. 10% de descompte famílies nombroses

Público al que va dirigida la actividad: General

Granera

Granera

Lugar de encuentro: Per concretar

Organizadores: Escola de Natura i Formació la Muntada

636 717 821

p.santllorenc.munt@diba.cat 

La Muntada

La Muntada

Descripció:

La primavera és una època molt interessant per observar ocells. En aquesta sortida, tot passejant amb l’Israel Estopà, biòleg, veurem com els ocells provinents de l’Àfrica corren a ocupar els seus llocs de cria preferits, i se sumen a les espècies sedentàries en les feines d’aquesta època tan atrafegada. Els cants i el festeig de les parelles, la cerca d’aliment i la defensa del niu esdevenen una prioritat. Aprendrem a identificar diferents grups d’ocells i els seus hàbitats i costums, entre ells els rapinyaires, més abundants.

Requisitos actividad:

Cal inscripció prèvia als telèfons o adreça de correu electrònic.

Les passejades guiades es poden fer amb reserva prèvia seguint les mesures de protecció anti Covid-19 i amb només el 50% d'aforament, en aquest cas, limitat a 10 persones. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb els organitzadors.

 Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

 Cal dur calçat còmode per caminar, cantimplora amb aigua i prismàtics (si es pot).


compartir

Cercador d'activitats




butlletí gaudim

Suscríbete
a nuestros boletines

Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo

butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales