Selector de idioma

de set.

Les pintures romàniques de Santa Cecília

Arxiu Ajuntament de Granera

Horari d'inici: 12 h, cada primer i tercer dissabte de mes.

Horari complet:
de 12 a 13.30 h

Lloc: Ermita de Santa Cecília

Granera

Lloc de trobada: El Casal
Camí de la Clota, s/n

Organitzadors: Ajuntament de Granera i Parc Natural de Sant Llorenç

Telèfon: 938 668 339

A/e: p.santllorenc.graner@diba.cat  granera@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures. La visita es farà cada primer i tercer dissabte de mes.

Requisits activitat:

Aforament limitat. Les passejades guiades es poden fer amb reserva prèvia seguint les mesures de protecció anti Covid-19. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb els organitzadors.

Categories: general, Sant Llorenç-Obac, Passejades, Visites guiades,

InfoRelacionadaPortlet

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.