Selector de idioma

Organitzadors: Ajuntament de Granera i Parc Natural de Sant Llorenç

Telèfon: 938 668 339

A/e: p.santllorenc.graner@diba.cat  granera@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures. Visita opcional a l’església parroquial de Sant Martí. La visita es farà després de la missa de les 12.30 h, cada primer diumenge de mes durant els mesos d’hivern. A l’estiu la missa se celebra a l’església parroquial de Sant Marti.

Categories: general, Sant Llorenç-Obac, Passejades, Visites guiades,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.