Gaudim als parcs

Sant Llorenç-Obac

Passejada integrativa per millorar la salut: Rellinars

Educació ambiental | Itineraris guiats

Sant Llorenç-Obac

19/10/2024

de 10 a 13 h

Acceso: de pago - Adults: 4€; Infants d'entre 6 i 12 anys: 3€; Menors de 6 anys: gratuït; Fam. nombroses, monoparentals i majors de 65 anys: 3€

Público al que va dirigida la actividad: General

Rellinars

Lugar de encuentro: Ajuntament de Rellinars, Plaça Ajuntament, s/n, 08299 Rellinars

Organizadores: Monatur

hola@monatur.cat

Monatur

Descripció:A través d'aquest itinerari planer i fàcil pels voltants del municipi de Rellinars, podrem gaudir dels beneficis de la natura per a la salut, tant física com mental. Es realitzaran en punts poc freqüentats de l'entorn natural de Rellinars per establir una relació sana amb el medi ambient i ajudar a disminuir els nivells d'estès i ansietat, alhora que es fomenta la conscienciació sobre la conservació. Caminades en què la natura i la salut van de bracet.

Requisitos actividad: Es recomana portar roba i calçat còmode, aigua i alguna cosa per menjar durant el camí.

Cercador d'activitats

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs.

Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

fent clic als botons de sota.

Subscriu-te a l'agenda Subscriu-te a l'Informatiu

Sugerencias, opinión y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina

y visita nuestras redes sociales