- Educació ambiental
- Passejades guiades
- Cursos i tallers

Passejada i petita exposició per conèixer el món dels bolets.
Fogars de Montclús
- Montseny
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 7 de 7 resultados.

Passejada i petita exposició per conèixer el món dels bolets.

Itinerari guiat que permet observar el bosc mediterrani amb tots els sentits i copsar els canvis que s'hi van produint a la tardor.

Us proposem endinsar-vos als boscos de Viladrau al Montseny per tal de descobrir qui eren veritablement les bruixes, quines són les propietats reals de les plantes remeieres i un munt d’històries més...

Recorregut des del poble de Mura fins a la Cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la Cova.

Viu una matinal tardoral a Viladrau per descobrir i vivenciar un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior.

Et convidem a fer una passejada pels entorns de Fogars de Montclús i Campins, i descobrir tresors amagats com un antic forn de ciment o un forn de calç. Caps de setmana i festius.
Mostrando el intervalo 1 - 7 de 7 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad