- Educació ambiental
- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea.
Sitges
- Garraf
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea.

Vine a conèixer les ponis Pottoka, els rucs i els cavalls que han conquerit els cors de tots els visitants al Parc del Garraf.

Activitat en què descobrirem la vida marina que tenim a les nostres costes i sortirem a la platja per observar i recollir organismes marins.
Què et semblaria venir un dia al Parc Natural a col·laborar en la millora d’un dels seus espais? Si tens temps i ganes, et convidem a participar en les tasques de gestió de l'hort i la vinya de la finca de Can Calopa.

Posa’t les botes de muntanya per seguir una ruta en què comentarem històries d’ibers i romans, de tombes medievals, de la fil·loxera, de pintures prehistòriques...
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad