- Passejades guiades
- Itineraris guiats
- Educació ambiental

L’escriptor Antoni Pladevall ens aproximarà als textos de Marià Manent, Guerau de Liost, Josep Carner... Escriptors que han viscut i s’han inspirat en aquests indrets.
Viladrau
- Montseny
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

L’escriptor Antoni Pladevall ens aproximarà als textos de Marià Manent, Guerau de Liost, Josep Carner... Escriptors que han viscut i s’han inspirat en aquests indrets.

Acompanyats per un guia expert, descobrireu diferents espècies d’arbres representatius del massís del Montseny. Aprendreu a reconèixer els arbres, afavorint la curiositat i l’observació.

Conjunt d'actes de Festa Major que tindran lloc al Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva. Hi trobareu tallers, jocs d’estiu, animació infantil i moltes coses més!

Vine a descobrir com la natura i l’activitat humana han anat de bracet al llarg dels segles en aquest entorn únic.

Aquesta passejada circular ens portarà fins a la Domus del Pi, una casa habitada des del segle X fins al segle XIX pels senyors que dominaven la vall.

Què farà un pobre viatger perdut en una antiga ciutat desconeguda sense mapa? A través d’un enginyós joc de pistes l’ajudarem a trobar-lo. Us hi esperem!
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad