- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades
Cercarem afavorir d’una manera senzilla i agradable la relació de les persones amb el medi natural, per tal d’optimitzar el benestar físic i mental.
Viladrau
- Montseny
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.
Cercarem afavorir d’una manera senzilla i agradable la relació de les persones amb el medi natural, per tal d’optimitzar el benestar físic i mental.
Una passejada descobrint la vida que omple els boscos del Montseny a la vora de Viladrau que us ajudarà a entendre la gran diversitat que s’hi pot trobar.
Amb una passejada al llarg de l’itinerari sensorial de Can Grau, anirem fent parades interpretatives per conèixer més a fons el Garraf amb els diferents sentits.
La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.
Passejada pels exteriors de tres masies ubicades al terme del Brull (la Castanyera, la Morera i el mas Font de Faig), on podrem conèixer la seva història i la seva actualitat.
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad