- Act. de tot l'any
- Expos. permanents
Aquesta mostra compta amb una maqueta del turó de Sant Feliuet de Savassona, un dels punts emblemàtics de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona.
Montseny, 2
Tavèrnoles
- Guilleries-Savassona
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.
Aquesta mostra compta amb una maqueta del turó de Sant Feliuet de Savassona, un dels punts emblemàtics de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona.
L’Espai Montferrer és un recorregut escultòric situat al Parc del Castell de Montesquiu que reuneix actualment 17 escultures d’Enric Pla Montferrer, tant de petit com de gran format.
La mostra recull els valors del Montseny, delcarat Reserva de la Biosfera per la Unesco.
Proposta que vol reivindicar la intensitat poètica, la llibertat creativa i el compromís artístic de Xargay (1960-2024).
Jan Madrenas juga amb la tècnica de la ceràmica per evocar les experiències d’infància i els aprenentatges que el seu pare li ha transmès.
L'exposició "On la vila es mulla els peus, Baixamar", del fotoperiodista Amadeu Torné Güell, es presenta el 25 d’octubre a la Masia d’en Cabanyes. Es podrà visitar fins al 20 de desembre.
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad