L’activitat consisteix en una presentació de la Fundació Miranda i en una visita guiada per anar a trobar les Pottokes a les pastures en el seu medi natural per descobrir qui són realment.
Envoltats per la natura, gaudirem del cel nocturn, i en un diàleg constant entre l’art i el cel, descobrirem els secrets de la tècnica per pintar amb vi. Pinzellades, ullades al cel i observacions telescòpiques acompanyades d'un tast de vi.
01/06/2024
22 h
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf Ctra. Olivella-Plana Novella, km 3,5 Olivella
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad