- Astronomia
- Visites guiades

Diumenge 12 a les 11.15 h i a les 12 h
C/ Palaudàries, 102
Granollers
- Montseny
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.


Passejada guiada a la vora del Brull amb la tardor com a protagonista. Anècdotes i sorpreses ompliran una passejada d’una hora i mitja de durada de baixa dificultat per descobrir i gaudir d’un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.

Taller de descoberta del fascinant món dels bolets a partir d'una petita exposició que ens permetrà fer-ho de forma lúdica amb un joc de resolució d'enigmes.

Circuit al voltant del Punt d'acollida de Fogars de Montclús per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil. Podràs provar les nostres bicicletes i veure com et desenvolupes en un senzill circuit amb girs, obstacles i slalom entre d'altres.

Realització d'un taller per fer un tritó del Montseny de guix i descobrir les característiques d'aquest amfibi endèmic del Montseny. Emmotllarem el tritó, deixarem assecar el guix durant una hora, el desemmotllarem i ja el podrem pintar. El taller dura una hora i mitja comptant l'hora d'assecatge.

Xerrada i sessió de planetari sobre el DESI (Dark Energy Spectroscopic Instrument).
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad