- Cursos i tallers
- Passejades guiades
- Visites guiades

Ruta guiada al voltant de la masia El Clot de la Móra. Farem una dinaret amb productes locals i un taller d'enfeltrar llana en què elaborem un test molt original.
Tagamanent
- Montseny
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

Ruta guiada al voltant de la masia El Clot de la Móra. Farem una dinaret amb productes locals i un taller d'enfeltrar llana en què elaborem un test molt original.

Aquest cap de setmana a la Fira del Bosc de Sant Celoni hi ha un gran nombre d'activitats per a tota la família. Consulteu el programa i trobeu la millor manera d'apropar-vos al bosc!

La Fira de la Castanya de Viladrau ja arriba a la seva 27a edició, i hi podreu trobar espectacles, artesania, parades amb productes de castanya i molt més.

Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare. De la mà de personatges singulars, els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions.

Viu una matinal tardoral a Viladrau per descobrir i vivenciar un dels moments més màgics al Montseny, ple de colors, olors i vivències de tardor.
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad