- Passejades guiades

Visita guiada gratuïta amb l'entrada per part dels Arqueòlegs Xavier Esteve i Núria Molist, amb motiu de les Jornades Europees d'Arqueologia.
Ctra BV-2443, km 2
08734 Oèrdola
- Olèrdola
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

Visita guiada gratuïta amb l'entrada per part dels Arqueòlegs Xavier Esteve i Núria Molist, amb motiu de les Jornades Europees d'Arqueologia.

Un estrany viatger vingut d’orient va ser el primer en estudiar els secrets de les muntanyes d’Olèrdola fa molt de temps. Els nostres historiadors han trobat l'antic mapa que va dibuixar i ara ens disposem a trobar el seu secret més ben amagat.

Posa’t les botes de muntanya per seguir una ruta en què comentarem històries d’ibers i romans, de tombes medievals, de la fil·loxera, de pintures prehistòriques...

Activitats de tots tipus de caire familiar i lúdic al Castell d'Olèrdola. Acampada, menjars populars, jocs, actuacions i un llarg etcètera contribueixen a l'èxit d'aquest esdeveniment anual.

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l’activitat us donarà un remei del seu rebost.
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad