Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament d'Olèrdola

Telèfon: 938 903 502 / 938 901 420 / 675 782 936

A/e: olerdola@olerdola.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:Des del dissabte 8 de juny per la tarda i tot el diumenge 9, el Castell d'Olèrdola s'omple d'activitats diverses que agermanen els nuclis dispersos que formen en municipi d'Olèrdola en aquest magnífic espai. Acampada, menjars populars, jocs, actuacions i un llarg etcètera contribueixen a l'èxit d'aquest esdeveniment anual.

Requisits activitat: Per algunes activitats cal inscripció prèvia. Més informació: 938 903 502

Més informació: http://www.olerdola.cat/serveis-municipals/cultura-esports-joventut-i-gent-gran/cultura/la-trobada-dolerdola/programa-dactes

Categories: Olèrdola, Festivals i espectacles, Fires i festes, general,