A l'exposició, la Júlia, una jove espeleòloga, ens descobreix els secrets d’aquests espais naturals i ens ensenya què hem de fer per protegir-los i respectar-los.
Del 29/05/2022 hasta el 30/10/2022
de dimarts a diumenge a les 10 h
Museu d’Arqueologia d’Olèrdola Castell d’Olèrdola s/n Sant Miquel d'Olèrdola
Para l’orella per captar amb el cor els consells que et donaran i que al llarg dels segles han enriquit el saber que ens dona la natura. En acabar, fareu el vostre primer herbari.
29/05/2022
11 h
Conjunt Monumental d’Olèrdola Rambla Castell d'Olèrdola, 0 Olèrdola
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad