- Educació ambiental
- Itineraris guiats
Descobrirem els ocells que podem trobar a la serralada Litoral. Tot fent una passejada, anirem aprenent-ne els secrets i escoltarem els sons que fan.
Teià
- Litoral
Mostrando el intervalo 55 - 72 de 72 resultados.
Descobrirem els ocells que podem trobar a la serralada Litoral. Tot fent una passejada, anirem aprenent-ne els secrets i escoltarem els sons que fan.
A través d’aquests itineraris planers i fàcils, podrem gaudir dels beneficis de la natura per a la salut, tant física com mental. Caminades en què la natura i la salut van de bracet.
Aquesta interessant passejada forestal ens permetrà obtenir bones vistes de les valls i les muntanyes circumdants, interpretar el paisatge i conèixer la vegetació forestal.
Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea. Veurem com estudien les aus marines, els diferents cetacis i el medi marí.
De la mà de l’Adriana Blancafort, aprendrem les tècniques més senzilles per elaborar remeis naturals a casa.
Una invitació a retrobar-nos amb les nostres essències i saviesa des de la simplicitat del no fer. Esperit de cavall!
Què necessitem per començar a observar ocells? Com ho hem de fer perquè sigui fàcil? Començarem a practicar observant i escoltant els ocells més comuns de la serralada Litoral.
Els ambients forestals, oberts i antròpics fan possible l’existència d’una gran diversitat de fauna que, durant el recorregut, es visualitzarà, s’escoltarà o en trobarem els rastres.
Volta planera amb interessants vestigis de construccions de pedra seca i visita a les restes del castell de Rocafort.
Pujada al modest turó de Castellet (279 m), tot creuant el pont sobre el riu Llobregat, per gaudir d'unes vistes espectaculars a 360º des de la torre del conjunt monumental medieval.
Una passejada per ponts amb història que formen part del camí dels Ponts Perduts: ponts carreters, ponts de camí ral i ponts d’emprius que precisament a Viladrau no eren comunals.
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera per conèixer plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics. Cal inscripció prèvia per whatsapp.
Passejada de reconeixement de les plantes remeieres del nostre entorn, una farmaciola natural que sempre ha acompanyat a la humanitat.
Aquesta mostra presenta els resultats del recull sistemàtic de la presència de totes les plantes observades al Montseny. Exposició produïda per Josep M. Panareda, geògraf.
Si t’agrada la fotografia i la natura aquest és el teu concurs! Visita el Parc, fes fotos i participa! Consulta les bases del concurs. Hi ha temps fins al 31 de maig.
Exposició fotogràfica única de Ricard Mateo que recull més d’un centenar de salts d’aigua i gorgs del massís del Montseny, entre natura, misteri i llegenda.
Jan Madrenas juga amb la tècnica de la ceràmica per evocar les experiències d’infància i els aprenentatges que el seu pare li ha transmès.
L'exposició "On la vila es mulla els peus, Baixamar", del fotoperiodista Amadeu Torné Güell, es presenta el 25 d’octubre a la Masia d’en Cabanyes. Es podrà visitar fins al 20 de desembre.
Mostrando el intervalo 55 - 72 de 72 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad