- Cursos i tallers

Curs d'art botànic en què els pinzells, els llapis i les tintes seran les eines amb les que contemplaran les plantes i els arbres que habiten al Parc de la Serralada de Marina.
Carrer Tarragona, 32
Montcada i Reixac
- Marina
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 109 - 126 de 237 resultados.

Curs d'art botànic en què els pinzells, els llapis i les tintes seran les eines amb les que contemplaran les plantes i els arbres que habiten al Parc de la Serralada de Marina.

En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua i parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.
Envoltats per la natura, gaudirem del cel nocturn, i en un diàleg constant entre l’art i el cel, descobrirem els secrets de la tècnica per pintar amb vi. Pinzellades, ullades al cel i observacions telescòpiques amb un tast de vi.
Recorrerem els boscos del Parc del Castell de Montesquiu a la cerca d’orquídies silvestres per conèixer en quins hàbitats les podem trobar i aprendre a identificar-les.

La visita al jaciment inclou una petita introducció al món dels ibers i un passeig per les restes desentrellant els secrets que amaga la imponent muralla.

Itinerari per descobrir i visitar barraques de vinya i altres construccions fetes amb la tècnica de pedra seca. Ideal per a públic familiar.
HÍBRIDA: sis tallers de creació poètica i micro obert. Taller: del concepte al poema i del poema a l'acció videogràfica. Amb Adolf Alcañiz.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.

Una activitat de dues hores de durada on podreu fer una exploració de l'univers a través de potents telescopis.

Ja tenim aquí la primavera i tot floreix! Farem una passejada per aprendre a identificar les plantes remeieres i un taller d’elaboració d’un ungüent, que et podràs endur a casa.
''Aperitius Musicals'' Maria Perera. Maria Perera presenta ''El violí i el bosc màgic'', adreçat a alumnes de 1r i 2n de primària (sala petits lectors). Vine a gaudir d'un conte-taller musical on podràs escoltar, veure i tocar el violí. Cal inscripció prèvia

Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar. Cinc persones com a màxim per sortida.
Localització i eliminació dels focus de les espècies de plantes exòtiques invasores que hi ha als voltants del castell de Torre Baró. Si tens temps i ganes, et convidem a participar-hi!

Vine a descobrir la història de l’antic poble de Sant Romà de Sau, ara submergit sota les aigües del pantà, i com es va produir el canvi que transformà per sempre el paisatge de la vall i les vides dels seus habitants.

La fosca de la lluna nova permetrà endinsar-nos en la descoberta de mons llunyans, en el temps i
l’espai. Ens posarem a la pell dels humans que van donar nom a les estrelles.

Heu sentit mai com criden els ratpenats? Sabeu que els seus crits són ultrasònics? La passejada us permetrà sentir-los i conèixer les seves singulars característiques.

De la mà de personatges singulars, "Camins" explora els cincs sentits en diferents parades. Itinerari inclusiu i teatralitzat que transita per part de l'itinerari La plana del Corredor.

Una activitat de dues hores de durada on podreu fer una exploració de l'univers a través de potents telescopis i una observació de les principals constel·lacions a ull nu, amb l’ajut d’un potent raig làser.
Mostrando el intervalo 109 - 126 de 237 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad