- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Farem una passejada per la vall d'Horta descobrint les antigues feixes i barraques de vinya, coneixerem el projecte de recuperació del cultiu de vinya i tastarem el seu raïm.
Sant Llorenç Savall
- Sant Llorenç-Obac
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

Farem una passejada per la vall d'Horta descobrint les antigues feixes i barraques de vinya, coneixerem el projecte de recuperació del cultiu de vinya i tastarem el seu raïm.

Descobrirem la vida marina que tenim a les nostres costes al Centre d’Estudis del Mar de Sitges. A la platja, observarem organismes marins.

Aquest diumenge descobrirem les plantes remeieres amb una bruixa de Viladrau. A càrrec d’Eva Vilageliu.

Passejada guiada per descobrir la vall de l'Avencó, una de les més interessants per la geologia, l'ocupació humana i el bosc de ribera.

Fem Festa, Fem Parc, Fem Música, itinerari guiat, sopar i música per conèixer llegendes i tradicions relacionades amb l’aigua i el Montseny.
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad