- Astronomia
- Visites guiades
Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau).
Olivella
- Garraf
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 18 de 22 resultados.

Passejada guiada pel Parc de la Serralada Marina i narració de contes a càrrec d’Aloc Natura.

Recorregut guiat amb bicicleta elèctrica en grups de 8 persones per l'entorn del poble de Vilanova de Sau.

Recorregut guiat amb segway en grups de 8 persones per l'entorn del poble de Vilanova de Sau.

Veniu dissabte i diumenge al matí a participar d'aquesta activitat d'educació medioambiental relacionada amb el món de les abelles. Ens vestirem d'apicultors!

Descobrirem les formes de vida al·lucinants que viuen sota les pedres, de la mà del nostre expert, l’Albert Lleal.

A la tardor, els ocells migratoris es preparen per emprendre un llarg camí. Vine a descobrir-los i a conèixer els que es queden al Parc, tot celebrant el Dia Mundial dels Ocells.

Dins el projecte “La Biblioteca, porta del Parc”, la Biblioteca de Tordera que participa al programa “Parcs i biblioteques, naturalment!” promou una activitat de sensibilització ambiental en ocasió de la Setmana de la Natura. Passejada de natura que es complementarà amb la lectura de textos de Prudenci Bertrana i Daniel Rangil als entorns d’Hortsavinyà.
Els boscos han estat la nostra llar durant milers d'anys, i durant tot aquest temps la nostra relació amb ells s’ha transformat.
Els boscos del Montnegre continuen essent la llar de tots nosaltres i cadascú hi ha establert uns vincles i unes relacions diferents, i aquesta diversitat és la que ens agradaria reunir el proper 3 d’octubre a Hortsavinyà, per informar-nos, compartir, escoltar-nos, opinar i reflexionar sobre els boscos del nostre territori.
Orientats/des per les informacions i reflexions de 3 referents en ecologia, gestió forestal i sostenibilitat, pretenem crear un espai de conversa en el bosc, sobre el bosc.

Passejada de natura a càrrec de l'educador ambiental Toni Herrero i lectures a càrrec de Daniel Rangil.

Narració de contes a càrrec de Dario Martone i Marianna Trichini relacionats amb la natura i experimentació sensorial amb l’entorn, dins el projecte “La Biblioteca, porta del Parc”.

Ens aproparem a la vida quotidiana d'una de les ciutats medievals més importants de l'alta edat mitjana a Catalunya mitjançant les últimes excavacions arqueològiques realitzades.

Espectacle de contes i cançons per a infants a càrrec d’en Moi Aznar, sota el títol "Explica’m un secret al Parc", dins de la programació de Viu el parc.

L’observació estarà dedicada al planeta Júpiter. És el més gran del sistema solar, amb un volum mil vegades superior al del planeta Terra. Podrem veure també els seus satèl·lits principals, que recorden un sistema solar en miniatura.

L’activitat es realitza en open-caiac, caiacs insubmergibles amb gran estabilitat que ens permetran navegar des d’un primer moment amb total seguretat gaudint de l’entorn i adquirir alhora una tècnica adequada.

El bany de bosc és una immersió a la natura en silenci acompanyats d'un guia que ens ajuda a despertar els nostres sentits i a escoltar el nostre cor amb la màgia de la natura.

Reconnectem amb la natura experimentant el bosc a través dels sentits. Guiatge a càrrec de Berta Vilageliu, guia de banys de bosc.

L’exposició mostrarà col·leccions de segells i postals que tenen com a tema la fauna dels Estats Units d’Amèrica i altres col·leccions dedicades al medi natural.
Mostrando el intervalo 1 - 18 de 22 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad