- Itineraris guiats
- Cursos i tallers
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
Camí de la Clota s/n
Granera
- Sant Llorenç-Obac
Mostrando el intervalo 1 - 4 de 4 resultados.
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
Dibuixarem el nostre mandala sobre un suport de fusta i l’omplirem encolant llavors, fulles, pedres…
En Clau de Do's ens oferirà un concert amb un repertori ben variat, que va des de la música tradicional americana i llatinoamericana fins arribar a la música de casa nostra.
Conferència-taller en què definirem com és el nostre vincle amb la natura i els beneficis de dur a terme activitats a l'aire lliure.
Mostrando el intervalo 1 - 4 de 4 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad