- Visites guiades
- Educació ambiental
08470 Sant Celoni
- Montseny
- Montnegre-Corredor
Mostrando el intervalo 21 - 30 de 51 resultados.
Activitat de descoberta al riu Mogent, vinculada al Dia Europeu dels Parcs i la Setmana de la Natura. A càrrec de Joan Manel Riera biòleg i responsable de l’Escola de Natura del Corredor i Montnegre.
De la mà de personatges singulars, els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions.
Dues exposicions, una obra del trimestre i un videoart a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.
La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.
Cercarem afavorir d’una manera senzilla i agradable la relació de les persones amb el medi natural amb activitats pausades per tal d’optimitzar el benestar físic i mental.
Volta planera amb interessants vestigis de construccions de pedra seca i visita a les restes del castell de Rocafort.
Mostrando el intervalo 21 - 30 de 51 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad